maandag 2 maart 2015

Karin: Ook wel bekend als Miss motoriek,


 
Ik ben een wild wijf! Altijd al geweest… Een banjer, een doerak… Maar wel één met een goed hart. Ik hou van avontuur, mensen, contact, ontdekken, struinen, filosoferen, grenzen, prikkels, rust ontmoetingen, dansen, schrijven, leven, analyseren, lachen (keihard), onzin, mezelf verliezen in het moment, kleuren, dingen maken, reflectie,  kattenkwaad, rennen, van trappen glijden, leren, opstaan tegen onrecht, werken, ondervinden, ruiken, muziek, liefde, passie, vuur, adrenaline, geven, inzet,, gekkigheid, eerlijkheid, onderzoeken en los.
Al deze dingen wil ik voelen en ervaren! In al deze dingen rust en balans vinden en hebben.

Mijn leven lang leef ik… met al deze behoeftes, al wat ik ben, te geven en  te ontvangen heb. Ik hou van mijn leven, ik hou van controle en toch ook zo volkomen niet..

Ik ben misschien niet altijd te volgen of volkomen logisch! Kan ik mij met al mijn vuur in iets verliezen, bij iets wat op dat moment zo leeft. Ben ik zo ontzettend onhandig, omdat ik weer iets tegen kom.. Toch heb ik van mezelf niet zoveel last…

Een vrouw met power, temperament en vechtlust…

Een moeder met pit, maar soms ook n met  ontzettend veel behoefte aan rust. Om te zitten met een boek, een film of aan het haken. Momenten enigszins onverantwoordelijk, omdat het genot van plezier nu eenmaal soms leuker is….. Een moeder vol plannen, ideeën, gekkigheid en oneindig veel liefde….  Een moeder soms, vol van onduidelijkheid… Omdat ze zo goed kan voelen hoe leuk het is om kind te zijn. Momenten overprikkeld omdat ik zo graag alles beleef.  Al mijn zintuigen open en toegankelijk, zo ontzettend kwetsbaar…  Wil ik jullie het beste geven van al wat ik ben…

Wij mensen zijn niet maakbaar, wel enigszins bij te schaven,  bij te sturen na analyse… Waarin mogen we zijn wie we zijn. Te leven met vuur en passie voor al wat we zien en mooi vinden of juist te vechten voor wat onacceptabel is. Wat is de vorm die maatschappelijk verantwoord is en moeten we daar altijd in mee gaan.  Datgene wat bijzonder is en ook zo ontzettend waardevol, datgene waar ook een diagnose voor is. Moeten we onderdrukken? Waarin  of waarvan hebben we last of kunnen we aanvaarden, gewoon onszelf. 

Het belangrijkste is, kunnen we zijn en  zitten, alleen met onszelf… Kunnen we staan voor wat we doen, onszelf in de spiegel kijken….                             

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten