zaterdag 18 mei 2013

Stink vagina`s en kutreclames


Ik twijfelde of ik deze titel wel zou gebruiken. Maar het dekt wel de irritatie die ik regelmatig ervaar.
Ik wordt er zo doodmoe van dat vrouwen en  mannen worden doodgegooid met het idee dat het vrouwelijk geslachtsdeel onfris ruikt.

Ben je lekker televisie aan het kijken, komt er een reclame voorbij, die inlegkruisjes met kamille geur aanprijzen. Zinnen als;  "het inlegkruisje die je heerlijk fris, schoon en droog houdt" irriteren mij mateloos. Zo ook de reclames over vaginale zeep, speciaal voor de intieme plekjes.
Eigenlijk wordt hiermee gesuggereerd dat wij vrouwen maar onfris ruiken.
We kunnen ons douchen en wassen, maar alleen dat inlegkruisje met dat lekkere geurtje zorgt dat we echt schoon en fris zijn. Het is toch van de zotte! Hoeveel mensen met verschillende leeftijden zien die reclames wel niet. Waarom worden mensen geprogrammeerd om te denken dat vagina`s stinken?

Er wordt in ieder geval goed ingespeeld op de onzekerheid. Veel vrouwen hebben ook het idee dat ze vervelend ruiken. Ik heb nog nooit een man gehoord met zo een onzekerheid. Ik heb ook nog nooit van peniskokers gehoord die naar vanille ruiken. Of van speciale peniszeep, zodat je voorkomt dat je last hebt van nare luchtjes van je penis.Als er bijvoorbeeld een eikelhoesje met absorberende en geurende pareltjes op de markt gebracht zouden worden, lachen de meeste mannen zich rot. Terecht en dat moeten wij vrouwen ook doen!

Er moet ons helemaal niet geleerd worden, dat wij ons voor ons geslachtsdeel zouden moeten schamen. Hoe zot is dat. Het is trouwens nog slecht ook, die vaginale douches. Bij regelmatig gebruikt ontregel je, je eigen zuurgraad en zijn de kans op schimmels en infecties het grootst.
Mijn moeder heeft mij geleerd om mijn vagina met water te wassen en niet uitgebreid met zeep in te smeren. Ik moet zeggen dat dit mij ook een stuk gezonder en normaler klinkt. Ik voel mij dus niet aangesproken om vaginale douches aan te schaffen of om inlegkruisjes met verschillende geurtjes te kopen.
Het idee alleen al, "welke zal ik nu eens proberen lavendel, kamille of rozen". 

Om af te sluiten nog  mop.

Adam en Eva hadden net de liefde bedreven
Ze liepen daarna naar het meertje om zichzelf te wassen.
Eva ging als eerste en waste haar geslachtsdeel.
Waarop ineens de stem van god hoorbaar was.
Hij riep, wel verdorie nou krijg ik die lucht nooit meer van die vissen af.











2 opmerkingen:

  1. Hahaha, die mop! ;-)
    Enne: jij wilt veel bezoekers begrijp ik want met zo'n titel vindt google je natuurlijk helemaal snel.
    Enne2: je hebt helemaal gelijk. Zijn zeker allemaal mannen die die reclames bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg geen reacties bij jou blog geplaatst Mrs. T. Hoe kan dat nou

    BeantwoordenVerwijderen