woensdag 26 juni 2013

feestje dus

Eindelijk een beetje bijgekomen van ons fantastische feest. Ik kan alleen maar zeggen dat het voor herhaling vatbaar is. Er waren alleen maar mensen die ik leuk vond!! Ik moet ook zeggen dat ik super dankbaar ben voor zoveel fantastische, vrije en sociale mensen om mij heen.
Er waren een stuk of 70 mensen en een stuk of 15 kinderen. Wij vierden het bij vrienden van ons op de boerderij. Er was genoeg te eten (veel te veel) er was biologische lam aan het spit. De lammetjes kwamen van de boerderij zelf, er waren salades, meloenen, turks brood, pesto etc. Omdat mijn lief muzikant is, was ook dat allemaal goed geregeld. Genoeg vrienden die een instrument bespeelden en dat maakte het helemaal af. De stijl is allemaal een beetje balkan en zigeuner muziek en ik wordt daar altijd ontzettend vrolijk van. Het plan was om me helemaal te gaan bezatten maar ik was zo druk en hectisch en vol van enthousiasme en plezier dat ik de hele tijd mijn drankje kwijt was. Al met al heb ik drie borreltjes gedronken. Wel laat naar bed, gedanst en lekker nagepraat. We zijn ook nogmaals getrouwd door een heks en het was net mooi. Niet te zweverig maar precies kloppend bij ons. Om ons heen stond een grote kring van mensen en die hadden allemaal een bloem meegenomen. Aan het einde van de ceremonie werden er bellen geblazen. We hadden het weer niet echt mee, maar we lieten ons niet tegenhouden.
Dochterlief was echter wel ontzettend hard gevallen. Ze had een enorm ei op haar voorhoofd en vandaag ziet het er zo uit. Het blauw loopt zelfs tot haar ooghoeken.

Foto: Mijn moppie


Op de foto`s zien jullie dus mij en mijn gezin.

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Mooie jurk :)Fijn dat het zo geslaagd was en nogmaals van harte! *smak*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ik nou iets gemist... ben je ineens stiekem getrouwd of..? Had die foto's van je meisje wel voorbij zien komen met haar bult, maar heb denk ik al het andere niet gezien? VERTEL EENS!

    BeantwoordenVerwijderen